Vanlige spørsmål

Hva er fraktprisen?

Alle våre varer sendes med lavest mulig kostnad for deg som kunde. Ingen skjulte kostnader

Hvor sendes varene fra?

Varene sendes direkte fra vårt lager i Froland.

Hvor lang tid tar det før jeg mottar varen?

Vi sender varer ut hver virkedag med Bring. Pakkene sendes som servicepakke og er normalt fremme hos deg i løpet av 1-3 virkedager.

Hvilke betalingsløsninger kan jeg velge?

Vi tilbyr pr. i dag betaling via stripe, vipps og klarna.

Det mangler en vare i leveringen

Hvis en eller flere varer mangler i forsendelsen din (som er med på leveringsbekreftelsen) ber vi deg kontakte Kundesenteret ved å sende en epost til kundeservice@engrospris.no. E-posten må inneholde ditt ordrenummer og varenummer på varen(e) som mangler.

Jeg vil benytte angrerett

Du kan angre kjøp av varer fra Engrospris i henhold til kjøpsloven. Husk at varen må sendes til oss innen 14 dager fra den dagen melding om bruk av angreretten ble gitt. For å benytte deg av åpent kjøp:

  • Produktet sendes tilbake i originalemballasjen (i samme stand som du mottok den)
  • Du får pengene tilbake 2-14 dager etter at varen er mottatt

Angrerettskjema finner du her 

Hvordan komme i kontakt med dere?

Vi kan nås på både mail, chat og telefon. Åpningstider er 08:00-16:00 alle hverdager.

+47 372 35 005

kundeservice@engrospris.no

Start chat fra www.engrospris.no